Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej BIP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony podmiotowej BIP https://bip.malopolska.pl/pzdwbochni
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
adres do korespondencji: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz
ePUAP: Powiatowyzarzaddrog
telefon: +48 14 612 82 06
Osoba kontaktowa: Aleksandra Łaciak - koordynator ds. dostępności, email: sekretariat@pzd.bochnia.pl
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnianie informacji oraz skargi na brak zapewnienia dostępności.
Data publikacji strony internetowej: 2011-12-19
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-02-13
Strony podmiotowe w ramach Regionalnego Systemu BIP w Małopolsce posiadają następujące ułatwienia:
Dodatkowe ułatwienia na stronie promocyjnej Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni:
Urząd zapewnia dostęp alternatywny polegający na kontakcie:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Deklarację sporządzono dnia: 2022-04-08
Deklaracje sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Aleksandra Łaciak
e-mail: dostepny@pzd.bochnia.pl
Telefon: 14 612 82 06
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Do budynku można dojechać:
Wejście do budynku
Budynek Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni częściowo spełnia minimalne wymagania zgodne z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Budynek Urzędu jest budynkiem piętrowym, który posiada jedno wejście z podjazdem dla wózków, drzwi uchylne otwierane są ręcznie na zewnątrz.
Przestrzeń za wejściem
Po wejściu do budynku na ścianie po lewej stronie oraz przy toalecie dla osób z niepełnosprawnościami, umieszczony jest plan tyflograficzny, który opisuje schemat przestrzenny i funkcje pomieszczeń parteru. Dla osób niewidomych znajdują się tabliczki przy drzwiach z opisem funkcji pomieszczenia obrysy pomieszczeń i korytarza są w Alfabecie Braill'a. Na parterze tuż za głównym wejściem, po lewej stronie znajduje się Biuro Obsługi Klienta - pokój nr 11, przeznaczone do obsługi osób z niepełnosprawnościami.
Dziennik Podawczy / Sekretariat
Znajduje się na prawo od wejścia głównego w pokoju nr 1. Mogą tam skorzystać z pomocy osoby z niepełnosprawnościami. Przestrzeń w pomieszczeniu pozwala na ograniczone manewrowanie wózkiem aktywnym. Dziennik jest wyposażony w przenośną pętlę indukcyjną – uruchomioną na życzenia petenta.
Ciągi poziome, pionowe, schody
Wyłącznie parter budynku jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach, na piętro można się dostać jedynie za pomocą schodów, budynek nie posiada windy.
Pomieszczenia
Łazienka
Na parterze budynku dostępna jest łazienka z toaletą przystosowaną dla osób z
Pies asystujący
Można przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem, należy pamiętać o certyfikacje psa asystującego oraz zaświadczeniu o szczepieniu. Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Dokonywanie opłat
W budynku urzędu nie ma kasy. Płatności można dokonać jedynie w formie przelewu
Aplikacje mobilne
brak
„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.
Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.